Причината за развитията, посочени на предишната страница, разбира се, са добрите продажби, осъществявани от CTE Трейлърс България и нейният малък, но ефективен екип. Ето някои от доставките, извършени през последните
месеци:

MAX TRAILER за смолянската фирма Ростер ООД

CTE Трейлърс България е доставила голям брой тежковозни полуремаркета MAX Trailer.

Една от интересните доставки през изминалите месеци е доставката на 3-осно тежковозно полуремарке MAX TRAILER за смолянската фирма Ростер ООД. Това е строително предприятие с богат опит в областта на събаряне и разрушаване на сгради и съоръжения. Доставеният модел е MAX100-N-3A-9.30-RM-U. Зад това сложно означение се крият следните характеристики:

  • BPW оси – последна ос завиваща и другите 2 фиксирани
  • Отвор между първа и втора ос за поставяне на колела на строителна техника
  • Полезна товарна дължина на платформата 9300 мм
  • Разтегаема платформа до 4750 мм
  • Двойка хидравлично управляеми рампи
  • 3 двойки WADER контейнерни джобове в то- варната платформа, пригодени за превоз на един 20‘ футов (30‘) и 40‘ футови контейнери
  • Централна гресировка BECAMAX ( Pico )
  • табели за извънгабаритен товар
  • Външни поцинковани удължители.
Други знакови доставки са на 4-осни тежкотоварни полуремаркета MAX Trailer за пловдивските фирми СИ Транс и ГАП-07 или друг тип механична техника, която се тран-спортира

CTE Трейлърс България е представител и на полската марка ZASLAW. До края на годината предстои и доставка на 10 броя зърновозни самосвални полуремаркета ZASLAW с обем 59,5 куб. на клиенти от различни краища на България. Ето накратко и спецификациите на тези зърновози.

Шасито е от лека конструкция, изработена от стомана с повишена здравина DOMEX 700 MC. То е поцинковано и включва и сгъваема задна броня, теглич и механични падащи колесници SAF с манивела. Осите са SAF, като първата е повдигаща се. В товарния отсек:

  • подът е изработен от устойчив алуминиев материал 5083, дебелина 7 мм;
  • има подсилени ъгли на предната стена;
  • страничните стени са изработени от алуминиеви профили, дебелина 30 mm;
  • задно затваряне: комбинирани врати, 50:50, пълно разтоварване с отворени врати и затворено брезентово покривало, система с отворен капак и затворено брезентово покривало;
  • прибиращ се настрани във вид на ролка брезент 680 gr/m2, снабден с алуминиева тръба;
  • 2 зърнени улея за разтоварване;
  • допълнително заварен товарен отсек.

Повдигащият цилиндър е Hyva, включен е и Hyfix стабилизатор, който предотвратява разбиване на лагерната система на хидравликата при употреба по offroad пътища. Оборудването включва и пластмасова кутия за инструменти с оборудване [2 гаечни ключа, светлоотразителен триъгълник], работна поцинкована платформа, монтирана на товарния кош, метла и лопата, монтирани на предната стена, алуминиева подвижна стълба със страничен монтаж по дължината на шасито.